x
ÇEKLİŞ ZAMANI !!! 2000 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde İPHONE 14 kazanma şansı
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

Çok teşekkürler
nem ve ferahlık için en güzel ürün. Tam çantaya atmalık.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:45
Yorum
5/5
memnun kaldım
memnun kaldım
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:45
Yorum
5/5
güzel
ürün güzel
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:45
Yorum
5/5
Süper
Süper bir ürün. 50 ml alıp denemiştim cildime çok iyi gelince 300 ml sini aldım. Tonik olarak bu ürünü kullanıyorum sonrasında nemlendiricimi sürüyorum. Yumuşacık oldu cildim.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:45
Yorum
5/5
memnun kaldım
iyi ki almışım
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:45
Yorum
5/5
Çok Teşekkürler.
Ürünü uzun zamandır kullanıyorum. Ben yüzüme bu kremden hariç başka krem kullandığım zaman minik minik yağ bezeceklerdi çıkıyor. Bu ürün hem nemlendiriyor hem de o tarz sorunlar yaşatmıyor.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:45
Yorum
5/5
beğendim
çok beğendim
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:45
Yorum
5/5
güzel
ürün gayet güzel kumaşı tok kış bebekleri için gayet uygun
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:45
Yorum
5/5
Çok memnunum.
Nemlendirmesi çok iyi boyut olarak küçük ama yoğun bir krem uzun süre kullanırım diye düşünüyorum.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:45
Yorum
5/5
Çok teşekkürler.
Yıllardır kullandığım bir ürün, asla sivilce yapmayan. Ben beyaz tenli olduğum için çok güzel oturuyor, hafif renkli gibi cilde güzel oturuyor.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:45
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.