x
ÇEKLİŞ ZAMANI !!! 2000 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde İPHONE 14 kazanma şansı
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

çok beğendik
Kış boyu her gün kullandık ve hasta olmadık biraz kırgınlık hissedince de içiyoruz gerçekten iyi geliyor.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:47
Yorum
5/5
tavsiye ederim
Günlük kullanım için doğru bir ürün.Bu alanda ilgili olduğumdan bu değerlendirmeyi yapabiliyorum.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:47
Yorum
5/5
beğendim
Ürünü çok beğendim. teşekkür ederim
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:47
Yorum
5/5
Teşekkürler.
Çok iyi nemlendiren bir ürün gerçekten çok sevdik Teşekkürler.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:47
Yorum
5/5
Teşekkürler.
Bebeğimin cildini yumuşacık yaptı çok güzel nemlendiriyor.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:47
Yorum
5/5
memnun kaldım
Ürünü sürekli kullanan biriyim ve bu zamana kadar memnun kaldım.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:47
Yorum
5/5
ürünü çok beğendim
Ben ürünü sevdim yumuşak bir yapısı var sivilce yapmadı yağlı his olmadı
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:47
Yorum
5/5
mükemmel
Ürünlerim çok hızlı geldi paketlenmesi ve ambalaj kalitesi mükemmel.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:47
Yorum
5/5
Teşekkürler.
Yumuşacık sıcak tutan bir şapka biz memnun kaldık.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:47
Yorum
5/5
Memnun kaldım.
Bebeğiniz için her mevsim kullanabileceğiniz bir nevresim takımı bence ben çok memnun kaldım.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:47
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.