x
ÇEKLİŞ ZAMANI !!! 2000 TL ve Üzeri Alışverişlerinizde İPHONE 14 kazanma şansı
Menü
Kapat
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat
Sepetim

Ürün Yorumları

memnun kaldım
Bir haftadır kullanıyorum yüzümü rahatlattığını söyleyebilirim memnun kaldım.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:55
Yorum
5/5
Mükemmel nemlendirici
İlk kez kullandım harika nemlendiriyor. Gerçekten kaliteli bir ürün.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:55
Yorum
5/5
harika
Harika bir ürün daha öncedende kullanıyordum
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:55
Yorum
5/5
çok güzel
Özellikle kuru ciltler için yoğun nemlendirme sağlayan bir ürün. Küçük gibi görünüyor ama aylarca gidiyor. Nemlendirmesi ve hissiyatı çok güzel, bu markayı seviyorum :)
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:55
Yorum
5/5
çok güzel
çok güzel bir peeling uzun süre kullanımda yüz güzel temizleniyor ve parlatıyor.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:55
Yorum
5/5
çildime iyi geldi
Cildime iyi gelen bir ürün. Öncelikle seyahat boyunu kullanmıştım. Daha sonra midi boy olarak hem seyahat hemde günlük kullanımda pratik kullandığım bir ürün.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:55
Yorum
5/5
çok güzel
Çok güzel tavsiye ederim küçük boy olduğuna bakmayın az kullanılıyor aylarca gidiyor.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:55
Yorum
5/5
çok iyi geldi
İndirimdeyken almıştım,toniğin büyük boyunu tekrar sipariş verdim,geniş gözeneklerime iyi geldi.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:55
Yorum
5/5
çok sevdim
Çok sevdiğim cildi kurutmayan bir ürün.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:55
Yorum
5/5
çok iyi temizliyor
temizzlik hissi veriyor guzel kokusuda iyi.
A**** Ç****
11.03.2025 | 11:55
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.